Invent

Φεύγει σιγά σιγά η Καραντίνα . Ήρθε η ώρα να χάσουμε τα περιττά μας κιλά.


Θα ήταν υπέροχο εάν γινόταν απλά με μια ευχή…
Στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο πολύπλοκο αλλά είμαι σίγουρη όλοι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
10 Tips για να χάσουμε σωστά τα περιττά μας κιλά:

  1. Προγραμματισμός
    • Αρχικά θα πρέπει να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε εκ νέου το ωράριο του ύπνου και να σταθεροποιήσουμε την ώρα του ξυπνήματος .
  2. Φυτικές ίνες
    • Να τρώμε όσα περισσότερα λαχανικά μπορούμε .Να επιλέξουμε υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη.
  3. Φρούτα
    • Φρούτα μπορούμε να φάμε στο πρωινό και στα σνακ μας .
    • Ποτέ με τα κυρίως γεύματα ώστε να μην επηρεάσουμε τα επίπεδα γλυκόζης στο σώμα μας.
  4. Συχνά γεύματα
    • Να καταναλώσουμε συστηματικά γεύματα ανά 3-4 ώρες και όλα τα κυρίως γεύματα να περιλαμβάνουν βραστά ή ωμά λαχανικά .
  5. Γλυκά- λιχουδιές
    • Να αποφύγουμε τα απλά σάκχαρα κατά την διάρκεια της ημέρας.
  6. Αλκοόλ
    • Προσοχή ! Μεγάλο εμπόδια στην λιποδιάλυση…
  7. Νερό
    • Να πίνετε αρκετό νερό . Το νερό είναι βασικό αντιδραστήριο για την διαδικασία της λιποδιάλυσης.
  8. Τα κυρίως γεύματα
    • Όλα τα κυρίως γεύματα καλό είναι να περιλαμβάνουν τροφές πλούσια σε πρωτεΐνη μαζί με υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη όπως ψωμί ολικής , η κράκερς σικάλεως , βρώμη και πάντα κάποιο ωμό ή βραστό λαχανικό ή φρούτο (φρούτο μόνο στο πρωινό .
  9. Ώρα για το βραδινό γεύμα
    • Το βραδινό καλό είναι να μη ξεπερνά την ώρα 21:00 διότι οι μελέτες δείχνουν ότι μετά από αυτή την ώρα ο μεταβολισμός της τροφής επιβραδύνεται αρκετά .
  10. Γυμναστική
    • Οι έρευνες δείχνουν ότι η καλύτερη άσκηση για την λιποδιάλυση φαίνεται να είναι το περπάτημα το οποία σίγουρα μπορούμε και σε συνθήκες καραντίνας κρατώντας τα μέτρα ασφαλείας.
    • Παθητική γυμναστική . Με την βοήθεια μηχανημάτων που χρησιμοποιούμε στο ινστιτούτο αισθητικής marie anne θα μπορέσουμε να ενεργοποιήσουμε πιο γρήγορα τον μεταβολισμό μας , να ενεργοποιήσουμε τους μύες μας , να χάσουμε λίπος ,την κυτταρίτιδα , να μειώσουμε τις κατακρατήσεις μας ώστε να επαναφέρουμε το σώμα μας πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

Τζένη Ρεμπέτση
Διατροφολόγος . Σύμβουλος ψυχικής υγείας .
Συνεργάτης Iνστιτούτου marie anne
Εξειδικευμένη στις διατροφικές διαταραχές
Στην διάθεσή σας στα τηλέφωνα 2310905040 & 6973614670

Comments are closed.

Επικοινωνία!

  • user_white Γρ. Λαμπράκη 211
    Άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη
  • speech_white Τηλ. 2310.90.50.40
  • mail_white E-mail: info@marieanne.gr

Επισκεφθείτε μας και εδώ:

Scroll to top